Adela Parvu – Jurnalist home & garden

IDEATTIC? Da, idei de la mansarda. Articole despre oameni, locuri, idei care-ti fac casa si viata mai frumoase.

Texte si fotografii pentru site de firma

Am observant că sunt multe firme românești care produc bunuri de calitate, dar care nu știu să se prezinte în fața publicului. Până la urmă e de înțeles ca atunci când ești preocupat de producție să-ți canalizezi eforturile în direcția asta, dar fără promovare e păcat să nu afle lumea despre produsele tale, nu-i așa?

Foto Iacob Somesan din Targu-Mures

Foto Iacob Somesan din Targu-Mures

De aceea există oameni ca mine, cu experiență, care au idei, care știu să scrie, care cunosc o mulțime de fotografi și care n-ar putea să conducă un atelier sau o fabrică, dar care se pricep să scrie prietenos și cunosc oameni care știu să facă fotografii frumoase (ai în articol câteva imagini de la fotografi din București, Cluj-Napoca, Târgu-Mureș, Iași)
Orice postare pe un site care începe cu “firma noastră vă oferă”, și asta sub niște imagini mici și pixelate, îți cam taie apetitul. Ți-ai dori să găsești o comunicare mai relaxată și neapărat mai la obiect. Spre exemplu, pe multe site-uri din domeniul mobilierului și decorațiunilor, nu mai spun de construcții, găsești termeni de specialitate, care nu sunt explicați.

Dar mie mi s-a întâmplat în cei peste 15 ani de presă de casă și grădină să fiu întrebată ce înseamnă o masă insulă, canat de ușă sau fereastră batantă.

Foto Alex Iulian Gaspar din Cluj-Napoca

Foto Alex Iulian Gaspar din Cluj-Napoca

Cei din domeniu găsesc terminologia ca fiind de bază, dar când ai la îndemână imagini și schițe, e mult mai logic să-i indici omului clar și simplu totul. Când vine vorba de comunicare în acest domeniu, fiecare subiect e bine să-l tratezi ca pentru copilul tău, care descoperă lucruri noi. Nu, nu sunt proști oamenii, dar fiecare cunoaște termenii din domeniul în care lucrează. Așa că este greșit să te aștepți ca terminologia din sfera de activitate casă și grădină să fie cunoscută.

Foto Corneliu David din Bucuresti

Foto Corneliu David din Bucuresti

De asemenea, imaginile sunt foarte importante. Fără fotografii de calitate, explicite n-ai cum dovedi ca și producător că faci ceea ce relatezi prin text. Iar investiția în imagine rentează, cu atât mai mult cu cât social media este atât de activă și importantă acum. Cu un portofoliu bun de imagini îți acoperi necesarul pentru site, pentru pagina de Facebook, Pinterest, dar și pentru presă, cataloagele și pliantele pentru clienți, pentru târguri etc. Practic, plătești o singură dată, dar fotografiile le folosești peste tot!

Foto Stefan Cioata din Cluj-Napoca

Foto Stefan Cioata din Cluj-Napoca

Am idei, scriu bine și cunosc mulți fotografi. Ești firmă producătoare și îți dorești o promovare de impact? Trebuie doar să mă contactezi :).

Foto Alex Iulian Gaspar din Cluj-Napoca

Foto Alex Iulian Gaspar din Cluj-Napoca

Foto Adrian Cuba din Iasi

Foto Adrian Cuba din Iasi

Foto Iacob Somesan din Targu-Mures

Foto Iacob Somesan din Targu-Mures

Foto Corneliu David din Bucuresti

Foto Corneliu David din Bucuresti

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

informatie

Această înregistrare a fost postată la ianuarie 11, 2013 de în PR, consultanta si evenimente, Uncategorized şi etichetată , , , , .

Articole din arhivă

Twitter

Introdu aici adresa ta de mail şi vei putea fi pe fază cu noutăţile despre amenajari.

Alătură-te altor 31 de urmăritori

%d blogeri au apreciat: