Adela Parvu – Jurnalist home & garden

IDEATTIC? Da, idei de la mansarda. Articole despre oameni, locuri, idei care-ti fac casa si viata mai frumoase.

Vopseaua minune! Acopera faianta, parchetul, mobila și peretii!

Nu mi-a venit să cred cum arată această vopsea cu efect 3D. Am avut loc mic în titlul, dar da, este vorba despre o vopsea absolut remarcabilă, care are o textură variată, în relief. Cum așa? Secretul este în modul de finisare. Se pot folosi diferite modele la aplicare care se imprimă în ea, iar rezultatul poate fi o suprafață cu textură de genul pielii de crocodil, textură ce imită fibra lemnului, textură cu venaturi sau textură care arată ca un decor abstract făcut de un pictor contemporan. Plasma 3D poate fi aplicată pe orice suprafață, atât pe pereți, cât și pe pardoseală. Este incredibil de rezistentă și arată demențial. Și ai doar 5000 de culori din care să alegi :).

adelaparvu.com despre vopseaua 3D Plasma de la Menatwork (8)

adelaparvu.com despre vopseaua 3D Plasma de la Menatwork (14)

Să-ți mai spun că poți renova orice baie sau bucătărie care nu-ți place? Da, îți spun că vopseaua asta se poate aplica peste faianța veche, de nici nu mai știi că a fost vreodată acolo. Tare, nu? Poate sunt eu prea entuziasmată, dar chiar mi se pare fenomenală. Numai când te gândești că poți renova și recondiționa absolut inedit orice suprafață sau piesă de mobilier, n-ai cum să nu te extaziezi. Am pipăit ușile interioare și mobila, dulapurile și masa de birou, și nu mi-a venit să cred că sunt vopsite. Am avut senzația că așa au fost dintotdeauna. Chiar și pe pereți poți finisa cu ea și zici că e un fel de stucco, doar că e 3D. Se vede și se simte textura la pipăit.

adelaparvu.com despre vopseaua 3D Plasma de la Menatwork (4)

adelaparvu.com despre vopseaua 3D Plasma de la Menatwork (12)

adelaparvu.com despre vopseaua 3D Plasma de la Menatwork (5)

Unde am găsit vopseaua asta? La Menatwork, firma care o și comercializează. Corina Tudoroiu, marketing manager Menatwork mi-a prezentat produsul. O și vezi pe Corina în imaginile pe care le-am făcut la sediul firmei. Ceea ce mi se pare foarte tare le vopseaua Plasma 3D  este versatilitatea ei și nenumăratele variante de-a o combina. Prețul? Ei bine, începe de la 20 de euro pe metru pătrat. Contează mult câte nuanțe sunt combinate și ce fel de model se dorește a fi imprimat. Uite AICI site-l firmei și uite AICI despre Plasma 3D.

adelaparvu.com despre vopseaua 3D Plasma de la Menatwork (2)

adelaparvu.com despre vopseaua 3D Plasma de la Menatwork (3)

adelaparvu.com despre vopseaua 3D Plasma de la Menatwork (11)

adelaparvu.com despre vopseaua 3D Plasma de la Menatwork (10)

adelaparvu.com despre vopseaua 3D Plasma de la Menatwork (1)

adelaparvu.com despre vopseaua 3D Plasma de la Menatwork (7)

adelaparvu.com despre vopseaua 3D Plasma de la Menatwork (13)

14 comentarii la “Vopseaua minune! Acopera faianta, parchetul, mobila și peretii!

  1. nana
    Septembrie 16, 2013

    COLOSAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PRACTIC ,RAPID,FARA SANTIER.!!!!!!!!!!!!!!!11

  2. fashionstoryandmore
    Septembrie 16, 2013

    O vopsea ce merita incercata 🙂 multumim pentru pont!

  3. maximilian
    Septembrie 17, 2013

    da, dar mai ramane un singur aspect… cat costa? e ceva colosal sau se poate trai cu pretul respectiv?

    • adela parvu
      Septembrie 17, 2013

      Pai am scris despre pretul ei 🙂 Vezi in articol, la final.

  4. Monica
    Septembrie 18, 2013

    Iar mi s-a furat invenția (spun asta de câte ori am o idee și între timp cineva o are, o pune în practică, o vinde, doar că eu nu știu). Să mă explic: anii trecuți erau la mare modă lacurile de unghii cu aceleași efecte, iar eu m-am întrebat cum de nu se gândește nimeni să le facă și pentru lemn, ziduri etc. Ei uite că există!

    • adela parvu
      Septembrie 18, 2013

      Ha! E tare, nu? Imi pare rau ca n-am facut eu pozele ca lumea, dar e geniala vopseaua!

  5. Pingback: Nou deschis! Outlet de corpuri de iluminat si materiale electrice | Adela Parvu - IDEATTIC jurnalist home & garden

  6. puckmucky
    Octombrie 14, 2013

    Reblogged this on ARENA CAFFE.

  7. aura
    Octombrie 14, 2013

    Chiar e fenomenala! Se poate reconditiona orice. 🙂

    • adela parvu
      Octombrie 14, 2013

      Da si mie mi-a placut la nebunie. Imi pare rau ca n-am avut poze mai bune, dar sper ca pontul sa fie de folos cui are nevoie 🙂

      • aura
        Octombrie 14, 2013

        Totusi are un inconvenient, nu oricine poate sa o aplice. Deja scotoceam dupa pensoanele mele 😀 , dar vad ca e nevoie de un nivel profi.

  8. floridemandarin
    Noiembrie 8, 2013

    Waw – n-am mai văzut așa ceva! M-ai pus pe gânduri. Pentru suprafețe mici, de exemplu în loc de tapet cred că merită mai degrabă să dăm vopsea din asta. Și chiar și mobila după cum spuneai! Mulțumesc 🙂 de recomandare!

    • adela parvu
      Noiembrie 8, 2013

      Da, ma gandeam eu ca n-ai apucat sa vezi, de aceea ti-am dat link-ul 🙂 Cu drag!

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Septembrie 16, 2013 de în Cum sa..., Idei pentru acasa, Imi place, Nou lansate, Prin orase, magazine si targuri şi etichetată , , .

Articole din arhivă

Introdu aici adresa ta de mail şi vei putea fi pe fază cu noutăţile despre amenajari.

Alătură-te altor 7 urmăritori

